Visste du at PLM Group har en kunnskapsbase med artikler for SOLIDWORKS-brukere? Vår fanesak er å gi mennesker og bedrifter kunnskapen til å innovere. Ved å gjøre løsninger, kunnskap og inspirasjon tilgjengelig mener vi at din bedrift kan oppnå sitt fulle potensiale. En av måtene vi støtter dere på reisen er ved å øke bevisstheten og gi deg svar på spørsmål som ofte stilles til PLM Group Support.
PLM Groups kunnskapsbase er en portal for kundesupport der du får tilgang til artikler, ofte stilte spørsmål og andre ressurser for feilsøking og veiledning for å løse spørsmål knyttet til SOLIDWORKS. PLM Groups kunnskapsbase er tilgjengelig for deg når som helst, og fra hvor som helst.

Hvordan bruke PLM Groups kunnskapsbase
Det er veldig lett å bruke vår supportportal. Samtidig som du skriver inn i søkefeltet, kommer søkeresultatene opp umiddelbart:

Det vises også artikler når du oppretter en forespørsel til PLM Group Support. På denne måten er det mulig for deg å få svar på spørsmålene dine uten å sende inn en forespørsel.

Hvis du ikke får informasjonen du trenger fra dette, kan du gå videre og sende inn forespørselen.
Får jeg support på mitt lokale språk?
For at vi skal kunne gi hjelp så raskt og effektivt som mulig er artiklene i vår kunnskapsbase på engelsk. Noe av innholdet kan også være tilgjengelig på ditt lokale språk.
Vi tilbyr også support på engelsk, som betyr at du kan bli kontaktet av vårt nordiske og baltiske supportteam. Om du ikke ønsker å motta support på engelsk, er du velkommen til å rette forespørselen din mot ditt lokale supportteam, eller ringe dem direkte.
Innholdet i artiklene som ligger i kunnskapsbasen gir deg svar på de spørsmålene som oftest stilles til support. PLM Groups supportteam jobber hardt med å skape nye artikler, og oppdatere allerede eksisterende innhold. Hvis du har spørsmål eller forslag til forbedring setter vi svært stor pris på det.
