PLM Group Online Support

Adgang til eksperthjelp og rådgivning fra en sertifisert teknikker kan bety forskjellen på suksess og fiasko i et prosjekt. Vi har Online support, telefonsupport, nye versjoner, spesielle releases, add-on funksjoner, webinarer, videoer, seminarer og kundearrangementer tilgjengelig for våre kunder. Alt er utviklet for at våre kunder skal få optimalt utbytte av sin investering, og holde seg oppdaterte og konkurransedyktige.

I hvert land har vi lokale supportteam som hjelper deg på ditt lokale språk. I tillegg fungerer den totale nordiske supportstaben som en backline, hvor vi mobiliserer den beste kunnskapen fra alle land for å kunne hjelpe til med de mer kompliserte utfordringene. Vi er Nordens største forhandler av SOLIDWORKS, og våre teknikere spesialiserer seg innenfor de mange forskjellige områdene. Ved å utnytte kompetanse på tvers av landegrensene kan vi sikre at du til en hver tid vil få hjelp av en spesialist på akkurat det området du behøver hjelp med.

support-chart

Kundetilfredshet

Vi tror på åpenhet. Derfor kan du løpende følge med på hvor tilfredse kunder er med vår support. Etter hver løste supportsak spør vi kunden hvor tilfreds han eller hun er med hjelpen.


Fjernsupport

Det er ofte lettest å hjelpe om vi kan få tilgang til å se og styre din skjerm. I noen supportsaker bruker vi derfor fjernsupport via TeamViewer

  • Hurtig fjernsupport fra en tekniker
  • Enkel fildeling mellom support og bruker

Tilgang til SOLIDWORKS Customer Care Portal

Få adgang til en omfattende database av informasjon og ressurser. Send inn Service Requests, Software Performance Reports, eller forslag til forbedringer og delta i debatter med andre SOLIDWORKS-brukere.


 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.